Integreeritud juhtimissüsteem

Planeeritud, organiseeritud, jälgitud, analüüsitud ja pidevalt arendatud

Kui kasutate meie teenuseid, soovite olla kindel, et töötame usaldusväärselt ja tõhusalt ning järgime kehtivaid seadusi. Ja ennekõike soovite, et kvaliteet oleks tipptasemel. Kindlustamaks, et saate Dussmannilt iga kord täpselt seda, mida soovite, kõikjal Saksamaal ja maailmas, järgime sertifitseeritud kvaliteedistandardeid.

Samuti töötame pidevalt selle nimel, et täiustada ja edasi arendada oma tegevusprotsesse ning tooteid ja teenuseid, et teid paremini teenindada. Meie terviklikud kvaliteedijuhtimise tavad tagavad, et seda pidevat analüüsi-, täiustamis- ja edendamisprotsessi rakendatakse järjepidevalt kogu ettevõttes. See tähendab, et oleme jätkuvalt teie jaoks usaldusväärne partner nii praegu kui ka tulevikus.

Integreeritud juhtimissüsteem

Kvaliteet ei teki juhuslikult

Dussmannil on integreeritud juhtimissüsteem, mis tagab kvaliteedi, tööohutuse ja töötervishoiu, keskkonna ja energiaga seotud organisatsiooniliste aspektide standardiseeritud rakendamise.

Sellesse raamistikku integreerituna ei tähenda mitte ainult seda, et ettevõttele esitatavad nõuded on korraga reguleeritud, vaid aspektid haakuvad ja toimivad koos.

Meie juhtimissüsteem hõlmab kogu organisatsiooni ja on lahutamatu osa meie igapäevasest äritegevusest.

Meie juhtimissüsteemi põhielemendid hõlmavad strateegiliste eesmärkide seadmist, et parandada meie tulemuslikkust kvaliteedi, tööohutuse ja -tervishoiu, keskkonna ja energia osas, selge vastutus meie ülesannete täitmiseks, standardsed ettevõtte protsessid, testimise, mõõtmise ja analüüsimise rutiinid jälgimiseks. protsesside toimivus ja tulemused, siseauditid ja protsessid, mille eesmärk on pidev täiustamine ja edasiarendamine kõigis juhtimissüsteemi asjakohastes aspektides.

Meie integreeritud juhtimissüsteem tähistab järgmist:

  • Planeeritud ja ühtsed ettevõtte protsessid kõigi teenuste jaoks
  • Õiged tööprotseduurid meie suhetes klientide, tarnijate, alltöövõtjate ja töötajatega
  • Meie äriprotsesside seadustele vastav korraldus, oluliste ökoloogiliste, sotsiaalsete ja majanduslike jätkusuutlikkuse aspektide järjepidev arvestamine kõigis meie tegevustes
  • Protsesside, teenuste ja toodete, samuti meie energia- ja keskkonnategevuse tulemuslikkuse ning töötervishoiu ja tööohutuse teenuste pidev täiustamine
  • Kõigi tehtud teenuste nõuetele vastav dokumentatsioon

Meie juhtimissüsteemi kõrged standardid

ISO sertifikaadid

Tänu oma juhtimissüsteemile tagame tõhusalt Dussmann Eestile kehtivate asjakohaste juriidiliste ja muude nõuete järjepideva täitmise. Meie juhtimissüsteem on sertifitseeritud vastavalt järgmistele standarditele:

  • Kvaliteedijuhtimine vastavalt EN ISO 9001:2015
  • Keskkonnajuhtimine vastavalt EN ISO 14001:2015
  • Tööohutus ja töötervishoid vastavalt standardile ISO 45001:2018

ning selle sobivust, adekvaatsust ja toimimist vaatab perioodiliselt üle ja hindab sõltumatu väline testimis- ja sertifitseerimisasutus.

Tõhusad äriprotsessid ning pidev tulemuslikkuse ja tulemuste jälgimine

Pidevate kontrollide, testimise, jälgimise ja analüüside kaudu kontrollime regulaarselt oma töövooge ja tulemusi. Lahknevuste süvaanalüüs ja meetmete sihipärane juhtimine aitavad meil saavutada oma toodete ja teenuste konkurentsivõimelist kvaliteeti ülitõhusate protsesside ja ressursside kasutamisega.

Kvaliteedijuhtimine ja kvaliteedi tagamine

Meie kvaliteedijuhtimine on meie integreeritud juhtimissüsteemi osa, mis on olulisel määral suunatud meie klientide erinevatele nõudmistele ja ootustele. Meie pidev keskendumine klientidele aitab meil varakult tuvastada nii riske kui ka võimalusi ning võtta vastavaid meetmeid ning tagada ja edendada meie kõrgeid toote- ja teenusekvaliteedi standardeid.

Keskkonnajuhtimine ja energiamajandus

Meie lähenemisviis energia- ja keskkonnajuhtimisele põhineb kultuuriliselt meie pühendumusele kaitsta loodusmaailma ja keskkonda ressursside ja kasutatavate materjalide vastutustundliku käitlemise kaudu. Mõõdame ja analüüsime oma tegevusega seotud peamisi keskkonna- ja energiaaspekte pidevalt ning võtame sihipäraseid meetmeid oma energia- ja keskkonnategevuse tulemuslikkuse pidevaks parandamiseks.

Töötervishoid ja tööohutus ning sotsiaalne vastutus

Ajendatuna pideva täiustamise, pidevalt muutuva töömaailmaga kohanemise ning oma töötajatele tervisliku, turvalise ja produktiivse töökeskkonna loomise eesmärkidest, keskendume alati kõikide töötajate tervise säilitamisele ja kaitsele nende igapäevatöös. teenuseid. Selle saavutame järgmiselt:

  • Õnnetuste, kutsehaiguste ja üldhaiguste ennetamine töökohal.
  • Töö kujundamine inimesele sobival viisil (ergonoomika)
  • Töötervishoiu ja tööohutuse tulemuslikkuse ja tulemuslikkuse hindamise näitajate (võtmenäitajate) registreerimine
  • Juhtkonna ja kõigi juhtide ja volitatud isikute nõustamine meie töötervishoiu ja tööohutuse juhtimissüsteemi rakendamisel

Tarkvaratoega juhtimissüsteemi protsessid

Meie juhtimissüsteemi protsesse toetab erinevate IT-rakenduste kasutamine, mis võimaldab tõhusalt koguda, analüüsida ja tõlgendada hulgaliselt olulisi andmeid ning teha õigeid järeldusi sihipäraseks täiustamiseks.

Juhtkonna vastutus

Tegevjuhtkond vastutab meie integreeritud juhtimissüsteemi eest. See annab selleks vajalikud ressursid ja jälgib kõigi meie juhtimissüsteemiga seotud nõuete järjepidevat rakendamist.

  • Osa nendest jõupingutustest on tegevjuhtkonna iga-aastane juhtimisülevaade, mille käigus juhtkond analüüsib ja hindab meie juhtimissüsteemi sobivust, tõhusust ja küpsust ning kasutab seda alusena peamiste järelduste tegemiseks seoses strateegilise joondamise ja edasise tegevusega. ettevõtte ja selle juhtimissüsteemi arendamine.